30.1.08

Σουλουμπουρδούμ!


ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠΑ!
ΟΡΘΙΑ ΛΕΜΕ!
Τι λέει όλα καλά??? Ναι αμέ και εδώ καλά..άστραψε, βρόντηξε αλλά δεν τα βρόντηξε ακόμα το μυαλό μου και έτσι έφτυσα τη τσίχλα που με πίκρανε και ήρθα να σας πω τα νεότερα..

Κάνω τετραήμερο brake για να γυαλίσει το δεξί μάτι ,που έμεινε θαμπό από αυτά που είδε τόσες μέρες τώρα και να ξεβουλώσει το "ιδιαίτερο" αυτάκι μου από αυτά που άκουσε..
Δε ξεχνάω απολύτως τίποτα ..απλώς αφήνω τα πραγματάκια να μπουν στα ράφια τους μόνα τους για να φύγουν από πάνω μου ..όταν έρθει η ώρα!
Τι λέγαμε όμως??
Α...ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ..Πέρασε ένας χρόνος εδώ μέσα ρε παίδες.
Ένας χρόνος μαλακίας, μετακομίσεων από τα πάνω μου στα κάτω μου και τούμπαλιν και ακόμα όλα καλά...
Όσοι μπήκατε την πρώτη μέρα είστε ακόμα εδώ και μου φτάνει..
Και γουστάρω που γίναμε πολλοί..χωρίς συμβιβασμούς, χωρίς γλυψίματα μεταξύ μας και πισομαχαιρώματα..
Με ξέρετε πιο πολύ απ'οτι μια φωτογραφία μου, με βρίσκετε χωρίς να έχετε καθρέφτη και μου μιλάτε χωρίς ηχεία ρεεεεε!
Είναι καλή φάση να έχεις ανθρώπους που θα ακούσουν τα μπινελίκια σου, τις κλάψες σου, τα μικρά και τα μεγάλα σου..θα κάνουν χώρο όταν πρέπει, όταν θες να ξεχαστείς και θα σε αφήσουν να μπείς στο δικό τους κόσμο να κουβαλήσεις από πάνω τους τα δικά τους..

ΣΟΥΛΟΥΜΠΟΥΡΔΟΥΜ!
Σοφή κουβέντα παίδες..τα περιέχει όλα..αμέεεεεεεεεεε!
Όποιος σας πειράξει ρίχτε την ελεύθερα, το πολύ πολύ να σας περάσει για τρελούς.Γαμώ?
Γαμότατα ..καλή είναι η τρέλα και ειδικά όταν τη μοιραζόμαστε.
Σας γουστάρω τρελοσπάντων!
Γουστάρω τα πάντα σας ..

Ουυυυυυυυυυυυυυυυυφ! Με συγκινήσατε ρε γαμώτη..αλλά μιλάτε πολύ ρε παίδες να το παραδεχτείτε αυτό! ;p


Φιλιάαααα ...γαμώτη!
ΥΓ.Ο αγαπημένος μου ήρωας απλώς βρήκε έναν "διαφορετικό"τρόπο να σας πεί πως πέρασε ένας χρόνος...αμέσως να με παρεξηγήσετε! Σα να μη με ξέρετε κάνετε ώρες ώρες..ΑΜΑΝ!