28.1.08

"scene" it?



Σκηνή 1-Λήψη 3
Μετράω τα δάχτυλά μου για να μη ξεχάσω..
Πολλές φορές ..πάρα πολλές.
Ξεχνάω..σε ξεχνάω και είναι καλύτερα έτσι.
Πάω να κοιμηθώ, κουράστηκα.

Σκηνή 2-Λήψη 13
Πόνεσε..ναι
Δεν είδες και δεν κατάλαβες.
Ωραίος είμαι πίσω απ΄το γυαλί, ωραίος και ξένος.
Θα μπορέσεις ποτέ να γίνεις αυτός που δεν πρέπει για'μένα?

Λήψη 4-Σκηνή 11
-Ένωσε τις τελείες..
Πάντα μου άρεσε αυτό το παιχνίδι όταν ήμουν μικρή..περίμενα τη μαγική εικόνα.
Βρές μου μια εικόνα μαγική, μια εικόνα να κρυφτεί το κρύο σου ρε .
Πέρασαν χρόνια αλλά δεν κατάφερα να το συνηθίσω.
Ένωσε τις τελείες σου λέω..είναι όλα εδώ μπροστά σου .

Σκηνή 10-Λήψη 1
Έφυγε ο φόβος πια, δε φαίνεται?
'Εσβησε το όνομά σου από εκεί μέσα. Στέκομαι και λυπάμαι τις προσπάθειες..λυπάμαι το χρόνο που φεύγει και χάνεις.
Γύρισε την πλάτη σου να ανασάνω, είναι τόσο αποπνικτικά όταν με κοιτάς.

Σκηνή 14-Λήψη 1
Τέλος για εσένα, αρχή για εμένα.
Πάω να αλλάξω ρούχα, τα φοράω χρόνια αυτά και μυρίζουν έναν εαυτό που δεν τον ξέρω πια.
Δεν είδες τις τελείες, δε με άκουσες..
Στο δωμάτιο ο καθρέπτης με κοιτάει..Φοβάμαι και αυτόν πια..δε λέει αλήθεια.
Μπήκα για μια στιγμή μέσα του και μου χάρισε ένα δώρο μυστικό..
Βγήκα και μου έδωσες εσύ λόγο να το ανοίξω. Κι ήταν εκεί φτιαγμένος ένας υπέροχος γκρεμός μόνο για' μένα..

Σκηνή 15-Λήψη 4
Σφράγισα το παράθυρό μου..έριξα ένα σεντόνι στον καθρέπτη.
Δε χωράω μέσα εδώ πια..
Ένωσα τις τελείες μου και η μαγική μου εικόνα είναι άδεια.
Βλέπω εμένα μέσα της..
Φεύγω.
Ένωσα τις τελείες μου..δε χωράω μέσα εδώ.