16.10.09

Διαφημίσεις


Τρεις γριές στο παραπέντε του τέλους της ζωής κάθονται στο γηροκομείο γύρω από μια τηλεόραση και περιμένουν να αρχίσει η αγαπημένη τους σειρά.
Η μια είναι ψηλή μελαχρινή με γκρίζα μάτια. Η διπλανή αρκετά πιο κοντή καστανή με ωραία πυκνά μαλλιά. Η τρίτη τάβλα στον καναπέ αγκαλιά με την κουβέρτα, μικροκαμωμένη και ασθενική. Μια ηλικία όλες μη φανταστείς...Πατσάς λέμε.

Διαφημίσεις...

Σηκώνεται η ψηλή και πάει στο τζάμι.
Ψηλή: Που πας με αυτό το μαλλί σήμερα ρε πούστη...θα έρθει ο νοσοκόμος και θα του φύγει η πάπια πάλι απ΄το γέλιο....(μονολογεί)
Ασθενική: Απ' αυτό θα γελάει ή απ΄το ηλίθιο κραγιόν σου που είναι λες και έπαθε αιμορραγία η τελευταία σου κλανιά και πασαλείφτηκες?
Ψηλή: Άμα έρθω εκεί καθύστερο και σου αστράψω μία θα κλάνεις και θα αιμορραγείς μαζί!Ακούς εκεί..ειρωνεία σε εμένα..ασιχτήρ κοντοπούτανα όλες σας....(μονολογεί πάλι!)
Κοντή: Κορίτσια αναρωτιέμαι..."υπέρ το δέον" είναι το σωστό ή "υπέρ του δέοντος" ? Νομίζω κάποτε είχα καταλήξει σε αυτό απλά τώρα δεν το θυμάμαι.
Ασθενική: Σε πολλά είχαμε καταλήξει αλλά δε τα θυμόμαστε. Και τώρα που το μόνο που έχουμε είναι να θυμόμαστε κάθε ώρα και στιγμή που περνάει...κοίτα που καταλήξαμε!
Κοντή: Δεν είναι άσχημα βρε κορίτσια...φαΐ έτοιμο, ρούχα καθαρά και όλα τα σίριαλ στην ώρα τους.
Ψηλή: Σαν τον παλιό καλό καιρό. Η μάνα μαγείρευε και έπλενε και εμείς γυρίζαμε ως το πρωί...
Ασθενική: ...και γυρίζαμε στο σίριαλ. Τι είχαμε τι χάσαμε δηλαδή...
Ψηλή: Εμένα πάντως κάποιος μου πειράζει τα καλλυντικά μου... Σας το λέω όλο και κάτι λείπει...Τα 'χω μετρημένα όλα εγώ...
Κοντή: Και εμένα κάποιος μου πειράζει τα φρούτα. Μου τα δίνετε εσείς το μεσημέρι και το βράδυ πάντα λείπει ένα. Μα πάντα η μπανάνα ρε γαμώτο...ανεξήγητο!
Ασθενική: χμμμμμ....μμμάλιστα......
Ψηλή: Ποιος τα χέζει ρε τα φρούτα σου. Τέτοιες ώρες τέτοια λόγια. Κοίτα να βαφτείς και εσύ λιγάκι μπας και ρίξεις κανένα νοσοκόμο και δεις προκοπή.
Ασθενική: Γιατί ρε ..εμάς που μας έπεσε εκείνο το βράδυ το γκομενάκι ντυμένο στα άσπρα σαν άγγελος ,ήτανε για την ομορφιά μας? Ας μην είχα βάλει πριν εγώ τρικλοποδιά στην καθαρίστρια να αμολήσει σαπουνάδα και θα σου' λεγα αν θα βλέπαμε ποτέ γκόμενο κάτω απ΄τα πόδια!
Κοντή: Χυδαίες! Κόμπος να μου δεθεί η γλώσσα καλύτερα απ΄το να μιλήσω έτσι. Κόμπος είπα???? Απαπαππαπαπαπαα.......τι θυμήθηκα. Ρε παιδιά που να χάθηκε αυτό το μανάρι θυμάστε?
Ψηλή: Εγώ όσο και να προσπαθώ δυο μάτια και δυο ποτήρια βότκα θυμάμαι....αααααααααααααχ!
Ασθενική: Εγώ πάλι τι να πρωτοθυμηθώ....ανεμελιά ρε πούστη. Τώρα όπου και να γυρίσεις σε ακολουθεί ο καθετήρας. Και έλεγα πάντα ότι ήθελα ένα κατοικίδιο. Δε το βούλωνα το κέρατό μου μέσα..είναι και χιουμορίστας ο από πάνω μάλλον ...πάρε σου λέει λουρί και τράβα το τώρα...ουυυυυυυυυυφ!
Ψηλή: Τόσοι άντρες ρε κορίτσια που πήγανε?
Κοντή: ...Κόμπος...κόμπος...
Ασθενική: Μωρέ καλά τα' λεγα τότε εγώωωωωωω....εμείς δεν είμαστε γυναίκες το τρίγωνο των βερμούδων είμαστε. Για κολύμπι πάνε και εξαφανίζονται οι καημένοι....
Ψηλή: Κορίτσια να σας πω την αλήθεια ...κάθε βράδυ μου λείπει απ΄τα καλλυντικά μου ένα προφυλακτικό..
Ασθενική: Μόνο απ΄τα καλλυντικά σου θα λείψει ούτως η άλλως....
Ψηλή: Μη μου μιλάς έτσι εμένα γιατί ξέρω να σου απαντήσω...
Κοντή: Και εμένα μια μπανάνα...
Ψηλή: Προφυλακτικό....μπανάνα....χμμμμ...
Ασθενική:..............
Ψηλή: μπα....πάω να φρεσκάρω το κραγιόν μου...
Κοντή: Τελικά νομίζω πως είναι "υπέρ το δέον"...σαν πολύ δεν άργησε αυτό το σίριαλ?
Ασθενική: Εγώ ένα έχω να πω κορίτσια...στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.
Και επίσης.....................οι μπανάνες μετά το κολύμπι δεν εξαφανίζονται!.................
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΥΓ....να πούμε καμιά μαλακία μπας και φτιάξει η διάθεση..
A και όσο για τη μουσική, ας μην κολλάει...εμένα μου αρέσει! :P