13.8.09

Λοιπόν.......

Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Καρατσεκαρισμένο!
Αν τα όριά μου είναι στο 1,63 που είμαι ξυπόλυτη, τότε τα νεύρα μου είναι 1,84 τουλάχιστον και αυτό είναι μια φιλική τιμή!!!!!
Δεν αντέχω άλλη εξορία, δεν αντέχω άλλη δουλειά, δεν αντέχω άλλη βαρεμάρα και μονοτονία.
Δεν αντέχω άλλη γκρίνια (εγώ γκρινιάζω????) και δεν έχω ούτε ψίχουλο ψυχραιμίας να το κρατήσω για το δρόμο.
Ευτυχώς....φεύγω!
Πάω να χαλαρώσω με ναργιλέδες, να πιω ρακόμελο στην γωνιά των Αγγέλων, να πλατσουρίσω μακριά από όλους και αν προλάβω να πεταχτώ ως το αγαπημένο μου καφέ.
Φίλοι και φίλες... αν γνωρίσω τον Κρητικό των ονείρων μου θα μείνω για πάντα στο νησί. Τέλος!
Να γλιτώσετε και εσείς ..να το βουλώσω και εγώ! (ποτέ ε?...καλά!)
Καλή συνέχεια σε όσους μένουν (αν υπάρχει κανείς εδώ μέσα πια), καλή επιστροφή σε όσους γυρίζουν, καλά μπάνια μου και "wake me up when September .... comes!"
bb παίδεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες!!!!!!
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ