9.5.09

mE iN My MiNd


mE AnD mY monKEY............
Καλημέρα, καληνύχτα και αύριο θα...
Πότε γίναμε τόσα κομμάτια?
Πότε σπάσαμε?
Θα μου πεις, ποιός είπε πως δεν ήταν έτσι πάντα?
Δε μου αρέσει καθόλου...ποτέ δε μου άρεσα.
Αλήθεια σου λέω. Ποτέ.
Την ώρα που κοιμάμαι μαζεύομαι στο πλάι, δεξιά.
Τότε νομίζω όλα τα κομμάτια γίνονται ένα.
Κι έτσι καταφέρνω να με κοιμίσω.
Όχι.
Έτσι καταφέρνω να μη ξυπνήσω.
Κάπως έτσι!
Me and my monkey
Drove in search of the sun
Πόσες κουρτίνες να αλλάξω για να καταφέρω τον ήλιο να με κάνει να γελάω?
Πόσες για να πάψει να μου κλείνει τα μάτια?
Και έτσι να'ταν πάντα...δε μου αρέσει.
Δε το είδες ποτέ?
Σήκω λίγο και ψάξε το πρόσωπό σου..
Άγγιξες ποτέ το πιο δυνατό σου γέλιο?
Το δικό μου ..ναι.
Σήκω.
Εδώ θα είμαι εγώ.
Θα συνεχίσω να ψάχνω κουρτίνες...
When the monkey is high
You do not stare
Κύκλους.
Θα κάνω. Αμέ.
Το ξέρεις και εσύ.
Όλοι έχουμε γραμμένους στα πόδια μας τους κύκλους που πρέπει να κάνουμε.
Για να κοιμηθούμε χωρίς φόβο.
Για να μη σπάμε πια.
Για να μη με ενοχλεί όταν με κοιτάνε, να μη σε ενοχλεί όταν προχωράνε.
Δεν έβαλα δεν ανάμεσα. Κι όμως τα κομμάτια μου λένε πως δεν με κοιτάξανε εκείνοι.
Τα δικά σου.. λένε πως δεν προχώρησαν ποτέ μαζί σου? Οι δικοί σου " εκείνοι".
And I ain’t about to run
Καλημέρα, καληνύχτα και αύριο ίσως θα...
Ίσως. Εκεί είμαι ακόμα. Που να γράψω το σκέτο θα?
Πως? Πότε?
Θα μείνω πάντως.
Ξέρω να μένω εγώ. Ξέρω να μη τρέχω κι ας κινούνται τα πάντα γύρω μου.
Ε πως αλλιώς θα γινόμουν κομμάτια?
Πως αλλιώς θα κοιμόμουν αγκαλιάζοντας τα πόδια μου. Κρύβοντας την ανάσα μου?
How did I get mixed up with this fucking monkey anyhow?
Ξέρω και εγώ...Μπορεί να ήταν στις λέξεις που έπρεπε να πω, ραμμένο...
Είδες που είναι μαλακία να φοβάσαι τις γραμμές?
Κι είσαι ένας κύκλος και ραμμένα γράμματα.
Είσαι σε αυτά που θέλω να πω...να κάνω.
Μαζεύεσαι μες στο μυαλό σου τα βράδυα?
Και εσύ κρατιέσαι από κομμάτια ε?
Μα πες μου ...πως σπάσαμε?
.........................................................................



Μη μου μιλάς άλλο.
Καλημέρα, καληνύχτα και αύριο ίσως να...
Να βρεθεί το κλειδί.