4.4.08

7:53



Με ξέρεις εμένα δεν είμαι για πολλά..και τώρα μαζεύτηκαν όλα..
Όλα σου λέω!
Φόρτωνα, φόρτωνα, κατάπινα, έγραφα, έπνιγα, έσβηνα..
Το γνωρίζεις το έργο, μη μου πεις όχι!
Λέγεται κάτσε και ρούφα τ'αυγό σου και το'χεις παίξει και εσύ ουκ ολίγες φορές.

Κάπου, κάτι έκανα λάθος και το ξέρω.
Πρέπει να βρω τρόπο να αλλάξω τις σελίδες , να τις γυρίσω και να γράψω ξανά απ΄την αρχή.
Δε πάει άλλο.

Δε βγάζεις νόημα και μη το ψάξεις, δε με καταλαβαίνω ούτε εγώ πια.
Θέλω να ξυπνήσω αύριο και να μην ξέρω κανέναν.
Συγνώμη.
ΚΑΝΕΝΑΝ..
Δε χωράω πια, δε με χωράω..
Το μυαλό μου δουλεύει όταν κλείνω τα μάτια και με κούρασε.
Ψάχνει, συγκρίνει, ζητάει, ουρλιάζει και κλείνω ότι έχω αλλά
ΑΚΟΥΩ
ΑΚΟΥΩ
ΔΕ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ

Θέλω να βρω μια άκρη με εμένα. Εμένα μόνο.
Να γράψω σε λευκό γαμημένο χαρτί και να κοιμηθώ χωρίς ήχους..

Πάω για τσιγάρο..
Φιλιά