16.5.07

ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ....

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:
-Να ξυπνάω από ένα χαμόγελο..

Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ένα πραγματάκι που κάνει τικ τακ και μετά ντριιιιιιιιιιιιιιιίν..(έλεος ποιός εμπνεύστηκε αυτή την παπαριααά..)

Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Το πρωί..πάντα πριν πλύνω τη μούρη μου με κοιτάω στον καθρέφτη...)

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Το χιούμορ και η απαισιοδοξία...(αυτά πάνε φούστα -μπλούζα..)

Το βασικό ελάττωμά σας;
Χμμμ...μάλλον είμαι λιιίγο νευρική και λιγάκι επιθετικηηηή(λιίγο δε θέλω ουού)

Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε λάθη μαλακίας..και μόνο

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
.....το μυρμηγκάκι στο οποίο αναφερόταν ο Λαζόπουλος στους 10 μικρούς Μήτσους..πιάνεται?

Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Οι φίλοι μου...

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Θα ήθελα να πάω στη χώρα του Άγιου Βασίλη...(ποιός μαμάκας γέλασεεεεε?)

Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Στίβεν Κίνγκ..

Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το χιούμορ και την ειλικρίνεια...

... και σε μια γυναίκα;
Γιατί υπάρχει διαχωρισμός κατά φύλλο?Τα ίδια ντεε.

Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
ΠΦΦΦΦ...θα απαντήσω το επικό...πολλοί(σε σώζει όταν δεν σου έρχεται τίποτις..)

Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
.....χμμμ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΩ ΓΑΜΩΤΟΟ

Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Οδός Αβύσσου αριθμός μηδέν...μου το έδωσε ο μπαμπάς μου στο Δημοτικό και το έχω διαβάσει αμέτρητες φορές..Οι αλήθειες πονάνε αλλά δεν πρέπει να ξεχνιούνται...

Η ταινία που σας σημάδεψε;
O αόρατος εραστής

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Μούνχ και συγκεκριμένα η κραυγή...

Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μα τι μαλακίες ρωτάτε??? ΜΑΥΡΟΟΟΟΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ

Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το οτι έχω καταφέρει να φτάσω στο σήμερα όπως είμαι..

Το αγαπημένο σας ποτό;
Καρπουζάκιιιι απο τον αρχηγό(-την καρυάτιδα!!!)

Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για όσα δεν είχα τα αρχ... να κάνω όταν έπρεπε...

Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τα ψέμματα..

Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Ναι..λες και γράφω όλη μέρα..πφφφ ...λοιπόν...να ζωγραφίζω..

Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να πεθάνω μετά απο τα αγαπημένα μου πρόσωπα..

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Δεν μου αρέσουν τα ψέμματα...

Ποιο είναι το μότο σας;
Όταν όλα είναι σκατά...να θυμάστε..ΥΠΑΡΧΟΥΝ- ΠΑΝΤΑ -ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!

Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Στον ύπνο μου..

Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Άσε καλύτερα να μη μου μιλήσει...γιατί δεν θέλει να ακούσει τι έχω να του πω ΕΓΩ...

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΥΛΑ....(SORRY εσείς ρωτήσατε...)

'Οποιος θέλει γράφει παίδες!φιλιάαααααααα