9.6.09

Imagination award!


Από το Luthienaki και το art gallery της.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για δεύτερη φορά!
Να πω λοιπόν τα 5 πράγματα που μου αρέσουν σε ότι δημιουργικό κάνω...
Πάμε
1)Είναι η βαλβίδα μου που ανοίγω για να μη με χάσω
2)Με βοηθάει να μη ξεχνάω τον εαυτό που δε δείχνω ποτέ
3)Σταματάει το χρόνο
4)Με κάνει να αισθάνομαι αόρατη και αυτό πάντα μου άρεσε
5) Γενικά επειδή σαν άνθρωπος είμαι λίιιιγο νευρική...το να γράφω ή να ζωγραφίζω είναι το μόνο πράγμα που δε με εκνευρίζει! (Το μόνο λέμεεεεεεεεεεεε!) Άρα λειτουργεί σαν αναλγητικό χαπάκι. Μετά από αυτό όλα πονάνε λιγότερο...
Και τα 5 blogs που αγαπάω να διαβάζω και βραβεύω είναι (με αλφαβητική σειρά):
Τα υπόλοιπα blogs που γουστάρω αλλά δε μου φτάνουν "τα σκαλιά "για να τα βραβεύσω υπάρχουν στα links μου.....ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙ ΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!
;p
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ