23.1.07

It begins...

Λοιπόν...σας έχει τύχει να ξυπνήσετε στραβά απο το πρωί;
Να νιώθετε ένα κόμπο στο στομάχι λες και κάτι θα συμβεί ..πάλι;


Εεεε..εμένα μου έχει συμβεί ...και αδίκως περιμένεις να σταματήσω εδώ το post.



Περπατάω πάντα μπροστά ..πως γίνεται λοιπόν να πηγαίνω πίσω;

Με ένα τηλεφώνημα ,ναι ναι τόοοσο απλά..ένα γαμημένο τηλεφώνημα έρχεται και τα κάνει όλα χώμα..

Θυμάμαι ένα τέτοιο τηλεφώνημα πριν ένα μήνα λοιπόν 23/12 για την ακρίβεια..

Όσα νομίζεις οτι είναι δεδομένα φίλε μου ..δεν είναι..φωνάζει η άλλη άκρη της γραμμής.

Τι ακολούθησε;Χμμμ..νοσοκομεία,φωνές,πόνος,θυμός...

Αξέχαστα Χριστούγεννα και υπέροχη Πρωτοχρονιά..και ποιός ξέρει πού και ώς πού θα πάει,

όλα τέλεια..πάντα.

Και λές..γαμώ το κέρατό μου ,δεν είναι ώρα αυτό το γαμοτηλέφωνο να σταματήσει να χτυπάει για μένα..
Σε άλλους γιατί δεν χτυπάει ποτέ..έχουν φραγή εισερχομένων;
Ξέρεις ποιούς λέω , αυτούς με τις ροζ ζωές τίγκα στις πεταλούδες..
Να πάω να κάνω και εγώ ρε φίλε διακοπή..να ηρεμήσω..

Και συνεχίζω να περπατάω μπροστά..με τη χαζή ελπίδα να τα καταφέρω και τα αυτιά μου τεντωμένα για τον γνώριμο ήχο.... του τηλεφώνου